Pravdanje troškova

Jednostavan postupak, za tvrtke i državne ustanove



Većini poslovnih korisnika, eBay nije nepoznanica te u privatnom angažmanu već sigurno naručuju za svoje potrebe proizvode s eBaya. No kako to napraviti kao poslovni korisnik, tu nastaje problem kojeg s nama vrlo lako možete riješiti.
Kao poslovni korisnik, od nas zaprimate račun za plaćene proizvode koji knjižite u trošak a eventualne troškove carinjenja uplaćujete direktno u državni proračun ili špediterskoj službi na poslovni račun (ovisno kako Vaša roba dolazi na isporuku).

Kupljene proizvode možete koristiti za vlastite potrebe poslovanja ili za daljnju distribuciju.


Postupak naručivanja i plaćanja od strane malih, srednjih i većih tvrtki te obrta, udruga i zadruga:
  1. Potrebno je izvršiti registraciju u aplikaciju za naručivanje kao poslovni korisnik
  2. Pronaći željene proizvode i napraviti narudžbu putem aplikacije
  3. Naši administratori nakon odobravanja narudžbe na email će Vam poslati podatke za plaćanje narudžbe
  4. Vršite plaćanje (više o načini plaćanja saznajte ovdje)
  5. Po zaprimljenoj uplati radimo prijenos sredstava do prodavača
  6. Izrađujemo potrebnu dokumentaciju za narudžbu te Vam na email i putem pošte šaljemo račun i ostalu dokumentaciju Vaše narudžbe
  7. Carinjenje
    a) proizvodi koji nisu podložni carinjenju (saznajte koji su to proizvodi ovdje) idu odmah na isporuku
    b) proizvodi koji su podložni carinjenju će biti zadržani od strane BH pošte ili DHL-a te ćete zaprimiti poziv na carinjenje od nadležne službe po kojem je potrebno postupati s naše strane. Po zaprimljenom pozivu apeliramo poslovne korisnike da nas kontaktiraju kako bi jednostavnije i brže završili postupak carinjenja.
    Nakon plaćanja carinskih troškova, roba ide na isporuku.


Postupak naručivanja i plaćanja od strane državnih institucija:
  1. Potrebno je izvršiti registraciju u aplikaciju za naručivanje kao poslovni korisnik
  2. Pronaći željene proizvode i napraviti narudžbu putem aplikacije
  3. Naši administratori nakon odobravanja narudžbe na email će Vam poslati podatke za plaćanje narudžbe
  4. Jedan bitan korak kod ovakvih korisnika je narudžbenica. Ako Vaša ustanova ima pravilnik za plaćanje putem narudžbenice, molimo Vas nakon odobrenja narudžbe nas kontaktirate kako bi naše knjigovodstvo moglo izraditi ponudu na osnovu koje ćete nam dostaviti narudžbenicu
  5. Po zaprimljenoj narudžbenici, vršimo prijenos sredstava prodavačima
  6. Izrađujemo potrebnu dokumentaciju za narudžbu te Vam na email i putem pošte šaljemo račun i ostalu dokumentaciju Vaše narudžbe
  7. Vršite naknadno plaćanje po zaprimljenom računu povezanom s dostavljenom narudžbenicom
  8. Carinjenje
    a) proizvodi koji nisu podložni carinjenju (saznajte koji su to proizvodi ovdje) idu odmah na isporuku
    b) proizvodi koji su podložni carinjenju će biti zadržani od strane BH pošte ili DHL-a te ćete zaprimiti poziv na carinjenje od nadležne službe po kojem je potrebno postupati s naše strane. Po zaprimljenom pozivu apeliramo poslovne korisnike da nas kontaktiraju kako bi jednostavnije i brže završili postupak carinjenja.
    Nakon plaćanja carinskih troškova, roba ide na isporuku.

Svi zainteresirani poslovni korisnici koji žele putem nas izvršiti narudžbu ili se informirati oko određenih detalja, molimo da nas kontaktiraju. Također predlažemo da pregledate bazu poslovnih korisnika koji redovite koriste našu aplikaciju za naručivanje.

Bogato iskustvo u naručivanju proizvoda s eBay-a za naše kupce, naučilo nas je što kupcima u Hrvatskoj treba. Treba im jednostavni način naručivanja, plaćanja i kvalitetna podrška. S nama - imate to sve!

I na kanalima


Načini plaćanja


X

Zabrana kopiranja

Tekstalni i slikovni materijal ove web stranice je vlasništvo tvrtke DOPI GRUPA j.d.o.o., te je kao takav zaštićen od kopiranja.